Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de
dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw
klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per
e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling
klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de
klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een
bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen
14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan
zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs
stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van
Stichting Webshop Keurmerk waar Skelterbanden.nl bij is aangesloten. Mocht de
bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden,
dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie
(SGC).